La 28 octombrie 2014, am anunțat printr-un comunicat de presă crearea propriului cont pe Snapchat, devenind astfel prima companie din Moldova care include populara aplicație în strategia sa de marketing. În prima zi contul bestseller.md a fost adăugat de 31 de utilizatori. Motivul principal pentru care am ales Snapchat ca o platformă de promovare a companiei este în primul rând dorința de a fi cât mai aproape de tânăra generație, care utilizează cele mai noi moduri de comunicare.
Din experiența noastră de aproape trei ani, am înțeles că e-mail-ul este din ce în ce mai puțin utilizat de tineri, aceștia dând prioritate unor platforme de comunicare mai interactive, precum Facebook, WhatsApp sau Snapchat. Adolescenții, conform ultimelor sondaje, încep să abandoneze Facebook ca urmare a creșterii numărului de utilizatori din Generația X (profesori, părinți, unchi ș.a.). Din noile paltforme de comunicare, Snapchat este cea mai neobișnuită, dar și în același timp, cea mai bine evaluată pe piața achizițiilor, ajungând să fie cotată la circa 10 miliarde de dolari după ce fondatorii Snapchat au refuzat ofertele de 3 și 4 miliarde ale Facebook și, respectiv, Google.